szombat, július 12, 2008

Horgolt babatakaró

.

Reni barátnőm babát vár, aki nemsokára meg is születik. Neki készült ez a takaró.
Sokáig nem lehetett tudni, kisfiú vagy kislány lesz, így olyan színt választottam, ami mindkét nemhez illik. Mikor megtudtam, hogy kislány lesz, akkor fejeztem be rózsaszín csipke díszítéssel.
Reniéknek nagyon tetszik, remélem, majd a baba is szeretni fogja.



A mintákat a netről szedtem.
A csipke minta innen van, a négyzet pedig innen.
Egy darabig eltartott, mire elkészült, de mindig vártam, hogy horgolhassak, mert az volt a pihenés. Plusz így a buszozás sem volt olyan unalmas. :)

7 megjegyzés:

Dulmina írta...

Ez nagyon szép! S külön értéke, hogy szeretettel készítetted - és ilyen az igazi ajándék.

Zsuzsa írta...

nagyon szép!

Millie írta...

Klassz lett! A babák imádják az ilyen puha takarókat! Az én kisfiam szívesen húzgálja magával az övét :-D
Bárhová megyünk, visszük, mert ez az "otthon".

ildinko írta...

Örülök, hogy tetszik Nektek!
Millie, remélem, így lesz, ahogy írod. Én legalábbis így képzeltem el. :) Boldog leszek, ha majd leamortizálja, bár a Reni azt mondja, el szeretné majd tenni emlékbe.

Névtelen írta...

elismerésem, de tényleg :)
ilyen takaró alatt szeretnék még egyszer baba lenni... :'(

Névtelen írta...

Valaki ehhez a babatakaróhoz a négyzet mintát nem mentette el? mert csak a csipkeminta tölthető le.

Névtelen írta...

Ne haragudj de a négyzet mintáját már nem lehet elérni meg van még neked ehhez a baba takaróhoz, a csipke mintát megtaláltam