péntek, október 24, 2008

Reggeli mostanában




Na jó, ez most "ünnepi kiadás". :)
És még így is semmiség. Viszont nagyon finom és egészséges.
Hétköznapokon gyümölcsjoghurt és pattogtatott amaránt, ma natúr joghurt mézzel, egy fürt szőlő, pattogtatott amaránt. Hmmmm... :)
Az amaránt nagyon érdekes növény, és tele van vassal. A vörösbort is azért isszuk, mert tele van vassal. Na és étcsokit is azért eszünk. Ugye! :)))
A történelme miatt mindig furcsa hangulatom lesz amaránt-evés közben: mintha belém költöznének a valaha-volt inkák. :)
Egy EFT-s csoporttársam mutatta meg az amarántot, és ezért nagyon hálás vagyok. Lehet, hogy itthon is lehetne pattogtatni, mert a bioboltban volt pattogtatatlan amaránt mag is, talán kipróbálom majd legközelebb.


5 megjegyzés:

pétráá írta...

Jó ám... :)
Rászoktattál. Tisztára függök tőle...
VAlószínű, meg a béka feneke alatt van a vasszintem, azért... :)
De irtó finom! :) És egészges, és fogyókúrás, ami nekem ugyebár elsődleges szempont! :)

Imádlak, ildinkóm! :):)

ildinko írta...

Mondom én, hogy jó. :)))

zsuzska írta...

Lehet. Marmint pattogtatni. De azert nem egyszeru menet, en mar probaltam. Fele elegett, mire az egesz kipattogott...
Biztos lenne valami trukkje.

ildinko írta...

Igen, én is attól tartok, hogy leég. A kukoricát sem egyszerű pattogtatni. Talán ha ezt is mikróban próbálnám...?

zsuzska írta...

Hihi, majd ertesits, mert kivancsi vagyok nagyon!