péntek, október 24, 2008

Reggeli mostanában




Na jó, ez most "ünnepi kiadás". :)
És még így is semmiség. Viszont nagyon finom és egészséges.
Hétköznapokon gyümölcsjoghurt és pattogtatott amaránt, ma natúr joghurt mézzel, egy fürt szőlő, pattogtatott amaránt. Hmmmm... :)
Az amaránt nagyon érdekes növény, és tele van vassal. A vörösbort is azért isszuk, mert tele van vassal. Na és étcsokit is azért eszünk. Ugye! :)))
A történelme miatt mindig furcsa hangulatom lesz amaránt-evés közben: mintha belém költöznének a valaha-volt inkák. :)
Egy EFT-s csoporttársam mutatta meg az amarántot, és ezért nagyon hálás vagyok. Lehet, hogy itthon is lehetne pattogtatni, mert a bioboltban volt pattogtatatlan amaránt mag is, talán kipróbálom majd legközelebb.


5 megjegyzés:

Péétrá írta...

Jó ám... :)
Rászoktattál. Tisztára függök tőle...
VAlószínű, meg a béka feneke alatt van a vasszintem, azért... :)
De irtó finom! :) És egészges, és fogyókúrás, ami nekem ugyebár elsődleges szempont! :)

Imádlak, ildinkóm! :):)

ildinko írta...

Mondom én, hogy jó. :)))

Excuseme! írta...

Lehet. Marmint pattogtatni. De azert nem egyszeru menet, en mar probaltam. Fele elegett, mire az egesz kipattogott...
Biztos lenne valami trukkje.

ildinko írta...

Igen, én is attól tartok, hogy leég. A kukoricát sem egyszerű pattogtatni. Talán ha ezt is mikróban próbálnám...?

Excuseme! írta...

Hihi, majd ertesits, mert kivancsi vagyok nagyon!