csütörtök, március 22, 2007

Banános-kivis joghurt turmix


Ma azzal kezdtem, hogy bizakodtam, aztán elkeseredtem, bőgtem, feladtam, mégsem adtam fel, megoldottam, és most örülök. Ez meg egy ilyen ünneplős turmix, remélem nem előre a medve bőrére...
Arról van ugyanis szó, hogy írom a szakdolgozatomat (ezért nem főzök és nem írok blogot, mert most már tényleg le kéne adnom, így is egy évvel később, mint kellett volna...). A leadási határidő hétfő. Tegnap csináltuk volna meg a statisztikát, de akivel csinálom a vizsgálatot (pontosabban ez az ő vizsgálata, én csak besegítek), annak nem voltak begépelve az én mintámhoz illeszkedő tesztjei. Meg különben is problémás a statisztika, kicsit több gondolkodást igényel. Tehát tegnap kiderült, hogy hétfőig ebből nem lesz semmise. Telefonálgatás TO-ra, meg minden, kiderül, esély nincs haladékra...
De aztán mégis, hétfőn leadom a szakdolgozatot, pedig addig nyilván nem lesz kész. De többet nem árulok el, mert titok. :)
Most két hétig azonban ezerrel folytatom az írást, addigra olyan profi lesz, hogy doktorinak is elmehetne (haha, ez azért nem igaz :D).

Szóval ma ennyit legalább "főztem" ünneplésként:
Egy doboz joghurt, egy banán és egy kivi a turmixgépbe, kutyulás. Pohárba, bele még egy kivi darabokra, megesz, poszt megír, megy vissza tanulni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Node, én láttam azon dolgozatot máma, a sztár előtt :D, de olyan szép!!!
De komolyan...:D:D Hajrá, hajrá ildinkom!!! Aztán októberben meg bíztatni engem... :S brr...

pétráád, a dáthás zombi

Névtelen írta...

hűde...milyen jó kis mondator sikerült szerkesztenem az előbbi kommentbe..
És brümmbrümm, mennyi újdonság az oldalon, fejlesztésileg...
jájjj, Halázs Juditot akarok hallgatni!!! brümmbrüm..
pétráá meghibbant..már megint tekerge komment lett...mármint dekerge... dáthásan :D demitől derkergült depdráá debeg?! jaa...a SZTÁR a Szent István téren, dem a kalambog... :D