péntek, március 30, 2007

Újabb csomag Japánból


Megint kaptam csomagot, bár ebben csak egy doboz csoki volt, a többi kulinárisan nem olyan érdekes. A csoki viszont megéri a posztot - már a csomagolása miatt is. A japánok nagyon értenek a tálaláshoz - és ez alól nem kivételek az apró édességek sem. Annyira szép csomagolópapírba volt csomagolva, hogy szinte sajnáltam kibontani. És ugyanaz a minta a dobozon és a belső fólián is. És persze az egyszerűségében gyönyörű elrendezés... Lehet, hogy rajtam kívül senkit nem érint meg, nem tudom...
A többi meg virágmag, bár nagy része itthon is kapható, (őszirózsa, pillangóvirág, dália - utóbbi japánul is dália :) ). Hát igen, Petike nem ért a virágokhoz, de nekem most japán magból lesznek virágaim. :) Legalább a genetikai állomány kicsit keveredik...
És egy friss virág is, lenyomtatva.
És egyébként igen, tündéri egy kölyök. Anyukám el van ájulva. Igen, én is örülök, nagyon édes. De... de én akkor sem... Sajnálom, bocs... Most mit csináljak, mondja meg valaki?! Kicsit lelkifúrom van... :S

Egyébként szakdoga miatt VKFIII. nekem most ugrott...
Viszont hamarosan sütök sütiket japánbaküldendő csomagban, de ez titok, pssszt! :)

Nincsenek megjegyzések: