hétfő, június 23, 2008

Sült hal

.
A tökös hal után most megírom, hogy egyébként hogy szoktam elkészíteni a mélyhűtőből az előkészített halacskát. Nagyon egyszerű és nagyon finom.

Fogom a halat, előző este kiveszem, másnapra szépen kiolvad. E
gy tálat kikenek olívaolajjal. A halacskákat sózom, borsozom, a tálba teszem. Fokhagymaszeleteket teszek az irdalásokba meg a halra - amennyit gondolok. Meglocsolom citromlével és fehérborral. Először alufólia alatt, majd anélkül sütöm.
Nagyon finom a szaftja is. :)

A képen épp sült zöldségek vannak köretként: krumpli, lilahagyma, cukkíni és padlizsán. Ezeket feldaraboltam, egy tálban összekevertem őket sóval és borssal (ez nálam mindig frissen őrölt vegyes bors!), tepsire borítottam és megsütöttem.
Meg paradicsom.

Sok mindennel fel lehetne dobni (zöldfűszerek pl.), de így minimálban is nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések: