szombat, október 28, 2006

Tepsziskrumpli

Ismét egy nagyon egyszerű, nagyon hétköznapi, nagyonszeretem kaja. :) Ilyenkor, amikor az esték már hidegek, kölönösen jól esik. Apukám is nagyon szerette, és gyerekkoromban sokszor volt tepsziskrumpli őszi estéken vacsorára. (Persze, azt is hozzá kell tenni, hogy akkor valószínüleg azért, mert nagyon olcsó, minden a kertből-nagyszülőktől volt - és akkor nem nagyon tellett többre.)
Pár szem krumplit megpucoltam, vékonyra szeleteltem. Egy nagy hagymát megpucoltam, félbevágtam, szeleteltem. A tepsi alját megkentem egy kevés olajjal (aztán persze Anya azt modnta, jobb lett volna kacsazsír, legközelebb azzal lesz, úgy biztosan finomabb). A krumplit és a hagymát a tepsibe terítettem, és szalonnát tettem a tetejére. Ment a forró sütőbe.
Mikor megsült, és egy kicsit megpirult, tojást ütöttem rá, és addig sütöttem még, míg a fehérje megsült, de a sárgája még folyós maradt. Én így szeretem nagyon, de persze ez ízlés kérdése.
Kész!
Ja, igen! A sót más ne felejtse ki belőle!!! :)

Nincsenek megjegyzések: