csütörtök, április 26, 2007

Zabpelyhes-csokis-mazsolás cookies koncertre :)

.
Holnap Mystery Gang koncertre megyünk Péétráával a Pécsi Egyetemi Rádió képviseletében (Pétráá a kisfőnök :) ). Interjút csinálunk (ó, így könnyen bejut az ember :))) ), és gondoltam, ha már ott lehetünk, akkor ne csak az interjúból legyen haszna a srácoknak, hanem viszek sütit (ahogy az egy jó gasztrobloggerhez méltó; de valószínű, ha nem blogolnék, akkor is vinnék, ez valahogy alap nálam, akárhova megyek, viszek sütit). Pétráá kívánsága valami száraz süti volt, így megint csináltam kókuszos cookiet, mert az nagyon jó. Meg ilyet, mert ez is nagyon jó. :) A recept a mindmegettéről van, én csak tettem hozzá csokit.

Másfél bögre lisztet beleszitáltam egy tálba, kevertem hozzá egy kiskanálnyi szódabikarbónát és másfél bögre zabpelyhet. Egy kisebb tálba beletettem egy csomag puha vajat, meg még egy kis margarint, kb háromnegyed bögrényi nagyonbarnacukrot (ennyi volt), kevés fahéjas cukrot (már nem volt külön itthon fahéj, csak bekeverve), egy csomag vaníliás cukrot, ezeket habosra kevertem ("kifehéredésig"), majd hozzá két tojást, velük szintén habosra. A liszthez kevertem még egy csomó kicsi kockára vágott étcsokit, majd hozzáöntöttem a vajas-cukros keveréket, és alaposan összedolgoztam. Zsupsz a hűtőbe, míg megcsináltam a kókuszost.
Utána kb diónyi gombócokat formáztam belőle, két kezem között szétlapítottam, kivajazott-kilisztezett tepsiben sütöttem, 3-ason, míg megbarnult.

Ők (is) fogják kapni:



És nagyon remélem, hogy akad majd pasi, aki megtáncoltat, és nem fogok végig petrezselymet árulni, mert begörcsölnek a lábaim tánctalanul... :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nofene, ahojj! :)
Itt pétráá az Expocenterből... :)
Szalszal jujj, de jepp volt a tnap. Nem mellesleg, vagyis nem csak..És ennek pétrááá naon örvend! :D
Meg az sütinek is, amit ildinko sütöt az szobának, és az zenekarnak. Meg annak is, hogy erről a blogról megkuksizta vki az ZENEKAR blogját! :D
És sajnos, Péter, az énekes-gitáros beteg volt, szal nem is Mytery volt, nagyon OTT volt a buli! Ennyi... :D
És reméljük Villányott télleg OTT leszünk. És midenki jöjjön el, a 2. BORZSONGÁS-ra, mert lesz még Deák Bill is, noéspersze, BOR! :D

Asszem így ennyi...
Ja, mégegy...te, ildinkom, láttad mér KRIFUNKAT az televízióban? Persze, a kóterban nem van tévénk, amióta a Dikti és te elköltözött... :( De hát majdcsak fenn lesz jútyúbon...:D A népei meg...szaporodnak és sokasodnak, pedig már száraz a pincénk... :D:D

Cuppcsókkk az energianyárak közül...