szombat, április 28, 2007

VKF IV. Banános-meggyes joghurt müzlivel reggelire

Még szerencse, hogy még szerdán megcsináltam, mert most nem lenne erőm ehhez. Pedig végül is még félholt állapotban is elkészíthető, és finom. Főleg ha a müzlit nem frissen csinálja az ember.
Sokat gondolkoztam, mit készítsek erre a fordulóra, és mindig oda jutottam, hogy én ilyenkor tavasszal semmi mást nem kívánok reggelire, csak joghurtot és müzlit.
A variációk száma majdnem végtelen, csak joghurt kell hozzá, meg banán (én így szeretem), a többi meg ami van. A banán nagyon fontos, mert attól lesz finom kémes és édes a joghurt. Most került még bele egy kis fagyasztott meggy, attól lett szép pink színű. Ezeket összeturmixolom.
Bele müzli, amihez zabpelyhet pirítok egy serpenyőben kevés mézzel, sok dióval, szezámmaggal. Ilyen egyszerű, és tulajdonképpen lehet mellette még sok mást is enni, aki reggelire sokat tud. Nekem ez bőven elég, persze délben már nagyon éhes vagyok. :)

A többi reggelihez is jó turmixom, müzlim:
múltkori müzlis joghurt
banános kivis joghurt
banán-mandarin-joghurt turmix
almás-körtés barackjoghurt
almás-körtés turmix
És a Chili&Vaniliától lesett müzli

Huhh, ezzel a mai feladatok egyike letudva, most kicsit pihenem a tegnapi bulit. Jó lenne, ha valaki csinálna nekem most ilyet... Éhes, szomjas, álmos, brrrr... :))))

//A postot muszáj volt updatelnem, mert tegnap tényleg nagyon nem voltam még magamnál... Na jó, még ma sem... :)
(Mystery Gang forever. Már azon gondolkozok, milyen sütiket süssek nekik a villányi Borzsongásra... :)))) És Deák Billnek, ha összejön a vele tervezett interjú, akkor ő is kap sütit természetesen, bár lehet, ennek a szervezésével kicsit el vagyunk késve. Na de ki tud ellenálnni egy egyetemi rádiónak és két kedves lánynak...? :) Aztán azt hiszem, hetekig fog tartani, mire magamhoz térek... paff :) )//

Nincsenek megjegyzések: