hétfő, december 04, 2006

Barackjoghurt almával és körtével turmixolva

Nos, úgy látszik, mostanában csak ennyire futja. Nem mintha megszűnt volna a főzés iránti szenvedélyem, de Anya nem enged a konyhába. Ha meg nincs itthon, akkor alapanyag sincs, nekem meg pénzem. Hát igen, szegény félegyetemista vagyok, munka nélkül, sulival végezvén... Most persze hétfő van, és rengeteg kaja felhalmozva a hűtőben, tehát megint nem lesz szükség arra, hogy főzzek. Legalább valami olyan-mintha-főznék reggelit legalább.
Egy öcsém által rejtélyes okból magával nem vitt barackos joghurtot egy kicsi körtével és egy kicsi almával összeturmixoltam, a képen látható citromhéjból a belsejét is beledobtam, addig nyomtam a turmix gombját, míg jó habos nem lett. Fagyasztott meggyet turkáltam elő a mélyhűtő mélyéről díszítésnek. Ennyi. Hihetetlen tehetséges vagyok, jeeee... :)
(Ez majdnem tökugyanolyan, mint az előző turmix, amit csináltam. De hát körte van itthon, meg alma...)

Nincsenek megjegyzések: