szombat, december 09, 2006

Kókuszos muffin mazsolával és vaníliás joghurttal

Rengeteget szoktam azon gondolkozni, hogy legközelebb milyen süteményt süssek. Rengeteg receptet összegyűjtöttem már, amit nagyon szeretnék elkészíteni, da amikor ott vagyok, hogy rajta, sütök valamit - fogalmam sincs, melyiket válasszam a sok közül. Legtöbbször az a vége, hogy sütök egy muffint csak úgy, beledobálva mindent, amihez épp kedvem van. A mai végeredmény ez lett.

Egy tálba beleszitáltam egy bögre sima és egy bögre réteslisztet, hozzáöntöttem egy bögre kókuszreszeléket, és egy kevés sütőport. Egy másik tálba belekanalaztam egy pohár vaníliás joghurtot (amit anyukám az öcsémnek vett, eszerint szent és érinthetetlen, no de végül is így is ő eszi meg, csak mi is kapunk belőle... no mindegy, csak nem lesz belőle családi viszály...), beleütöttem egy tojást, beleöntöttem egy csomag vaníliás cukrot, fél bögre cukrot, fél bögre olajat, és még egy kevés szódabikarbónát is. Az egészet habosra kevertem robotgéppel. A liszthez hozzáöntöttem az előzőleg jól megmosott fél bögre mazsolát és a tojásos keveréket, jól összekevertem az egészet, muffinformába tettem, és alacsony tűzön szép pirosra sütöttem.
Ennyi. Fél óra sem kellett hozzá.


Finom, bár kicsit száraz, ezért lekvárral jó enni, de ez egyáltalán nem baj. :)

Nincsenek megjegyzések: