péntek, december 08, 2006

Tejszínes-laskás tészta

.Egész délelőtt a művházat díszítettük tegnap a karácsonyi koncetekre, utána pedig még anyát is megvártam, míg végez a munkahelyén. Reggelire csak egy banánt turmixoltam össze joghurttal, ennyi volt az aznapi étkem. Olyan három óra magasságában tehát már igen éhes voltam - és anya is. Bonyolult ételt főzni semmi kedvem nem volt - nem is tehettem volna meg, mert kannibalizmus történt volna a családban, ha negyed órán belül nincs kaja az asztalon. Lett.
Farfalle tésztával szerettem volna készíteni, de itt nincs a boltban. Mindegy...

A gombát kockákra vágtam, és kevés olajon megpároltam. Közben adtam hozzá két-három gerezt áttört fokhagymát, megsóztam. Mikor már megpárolódott, öntöttem hozzá tejszínt, ősszeforraltam, kevés fehérborssal és szerecsendióval ízesítettem. A megfőtt tésztával összekevertem. Ennyi...

Nincsenek megjegyzések: