szerda, december 06, 2006

Céklamártogatós sajttal

Nos, ez megint nem normális kaja. De éhes voltam, és ilyenkor késő este mit ehet az ember lánya? Igazából már semmit sem kéne, este tízkor. Bár az utóbbi napok nagy zabálásai után nekem már mindegy. Legalább az egészségesség látszata maradjon meg...
A cékla egészséges, a tejföl is, a sajt is. Ennyiből áll ez. Cékla turmixgépbe - bár a turmixgép nem nagyon szereti, de így amolyan rusztikus mártogatós lett, amibe mártogatni nem lehet, viszont kanállal fantasztikusan lehet enni.
A céklát még hétvégén főzte anya hagyományos céklasalátának (savanyúság, tormás). Nos, szeretem én azt is, de a céklával annál sokka jobb dolgok is történhetnek. A sütés is akár, de még nyersen is finom. És csak úgy önmagában - akár sülve, akár főve - szerintem mennyei. Hihetetlenül édes, selymes ízű. Nagyon szeretem!!! Úgyhogy lenyúltam magamnak három kisebb gumót. Ez az egyik volt belőle, még van kettő...
Ez így nagyon finom volt rédióhallgatás közben. (Stílusosan a Cékla című műsort kísérte - meg persze előtte a PepperOOnit.)

Nincsenek megjegyzések: