hétfő, június 18, 2007

Csokis-narancsos süti

.
Szintén a piranháknak készült, tegnap este buli volt Zsoltiéknál. Én sütit ígértem. Megsütöttem Cserke kakaós-kókuszos sütijét is, de alighanem elfelejtettük lefényképezni, pedig ilyesmi mostanában nem szokott előfordulni... Majd úgyis sütöm még, mert nagyon finom lett. A képen láthatót Chili és Vanília receptje alapján készítettem, de már alig lehet ráismerni. :) Nagyon-nagyon finom...

25 deka puha vajat habosra kevertem kb másfél bögre cukorral, aztán hozzáadtam fokozatosan négy tojást, meg fél doboz kefír és egy deci tej keverékét, kb egy deci narancslevet és vanília belsejét. Hozzáreszeltem három narancs héját, de nagy lyukú reszelőn, mert nincs kicsi, úgyhogy nem túl jó hatásfokkal. Ment volna hozzá citromhéj is, csak meguntam a hadakozást a reszelővel. Két és fél bögre liszthez kevertem fél csomag sütőport és kiskanálnyi szódabikarbónát, majd mindent összekevertem, és még bele egy nagy adagnyi csokilencsét és kandírozott narancshéjat (az egyik csapattársam szerezte a sütihez). Aztán nagy kivajazott tepsibe simítottam az egészet, és még meg is szórtam csokicseppel és narancshéjjal. Utólag úgy gondolom, jobb lett volna csak jól megszórni az egészet, mert nagyrésze leszállt az aljára. 170 fokon sütöttem, tűpróbáig.

Most is MöCömet küldtem előre a sütivel a kezében, hogy a sütit egyék meg a srácok, és ne őt. :)))

Nincsenek megjegyzések: