hétfő, június 11, 2007

Túléltem egy államvizsgát :)

Egy óra után tudom meg a jegyet, de az opponens nagyon megdicsért, és nem volt olyan rossz az sem, amit a tételről mondtam. Legalábbis nagyon remélem. Mikor kijöttem, még nagyon biztos voltam a jó jegyben, de kezdek elbizonytalanodni. Nem értem, miért mondja mindenki azt, hogy higyjem már el, hogy tudom... amikor én tudom, hogy nem tudom olyan jól, mint tudhatnám. No, mindegy...
Csak gondoltam, ezt így gyorsan megírom, mert úgyis várható a "nagy visszatérés", alighanem sok meglepetéssel... :)
Amúgy a létező legrosszabb tételt húztam: Konstrukció és interpretáció problémája a pszichológiában (szociálpszichológia, analitikus szociálpszichológia, etnometodológia, szociális reprezentáció, analitikus pszichológia, egészségpszichológia). Épp tegnap mondtam, hogy a címét sem értem. :) Ahhoz képest egész jól ment... :))))
Majd ha megtudtam a jegyet, azt még ideírom, aztán holnap ha minden jól megy, megkezdem a korábbi élményeim posztolását - egyszer csak végére jutok, és akkor kezdhetem előlről. :)

Ha tud valaki egy jó pszichológusi állást... lehetőleg itt Pécsett, el ne felejtsen szólni... :)

Update: az összjegy 4-es lett. :)
Jepp. :) A legnehezebb tételhez képest nem rossz.

Hopp, ezt megírtam, de elfelejtettem posztolni. Már mindegy, jobb későn, mint soha módra most kerül fel. És ha minden jól megy, nemsokára az ünnepi főztök is. :)

9 megjegyzés:

Mademoiselle írta...

Gratulálok! :-) Ez nagy dolog!

Zsuzsa írta...

Gratulálok! Kíváncsian várom a jegyet, az új posztokról nem is beszélve! :)

Rossamela írta...

Gartulálok, akárhányas is! Persze biztosan jó jegyet kapsz!

Névtelen írta...

Ügyes vagy, gratulálok én is :)

ildinko írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!
A gratulációt és a szorítást is! :)
Most már tényleg visszatérek... :)

Névtelen írta...

Most olvastam el előre-hátra.Gratulálok államvizsgához!!Ügyes vagy!
És hogy meg mééég mik történtek???!!!
Kicsit nem írsz, nem tudunk odafigyelni, rögtön ekkora változások vannak!:o)))

Zsu írta...

Szia!
Gratula mindenhez.:) És sok siekrt a munkakereséshez, de előtte pihenj egy nagyot! :)

Névtelen írta...

ööö..GARTULA!!!
De Dorog? És Möcc? :D:D
CSókollak és nagyon örülök NEKED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És puszedlee-nek is! :D
Puszillak, pétráá

Névtelen írta...

Gratula!!!
Sohasem kételkedtem. :D