hétfő, június 18, 2007

El sem árulom, hogy ez minek indult...

Ez itt brownies. Tudom, nem látszik rajta. :) Nem baj, az íze jó volt. :) A csokit reszelni kellett volna, de nem volt hozzá kedvem, ezért csak daraboltam, és kakaópor is kellett volna bele, de akkor még nem volt itthon. Azt reméltem, a csoki majd elolvad benne, de nem.
Különben az utolsó edzésre vittem a vizihokis kölköknek, mert a Hullám uszoda része nyárra bezár (a leszakadt mennyezetet kell kijavítani ugye...). Így most mindenfelé a környéken uszodát keresünk, meg röplabdázni fogunk, meg ilyesmi - edzésben kell maradni az őszi Piranha Kupáig, nomeg közben EB is lesz, bár nem tudom, megy-e magyar csapat... Mindenesetre hozzászoktak, hogy ha minden edzésre nem is, de fontosabb eseményekkor sütit viszek. Csokisat kívántak...

Már régóta szerettem volna browniest sütni, két recept is van becsillagozva a readeremben, a kettőből találtam ki magamnak egyet (Albana és Vidvandre).
250 g puha vajat habosra kevertem (ha jól emlékszem) egy bögre finomított barnacukorral, vaníliarúdból kikapart pöttyöcskékkel, 4 tojással, kevés instant kávéval. Egy másik edényben egy bögre lisztet kevertem össze fél csomag sütőporral, két nagy marék durvára vágott dióval. Mindent összekevertem, meg a másfél tábla apróra vágott csoki is belement. Aztán 170 fokon megsütöttem.
Csúnya lett, de csak szerintem, mert tudom, hogy kellett volna kinéznie. A csapat nem panaszkodott, sőt... :)))

Különben a vállam már annyira jól van, hogy én is játszottam (persze szerintem nem értem el a korongot, de majd a kondi is visszajön remélem őszig) :
MöCöt vittem víz alatti képeket csinálni, és nem ették meg a srácok. :) (Ezért vittem a sütit, hogy ne őt egyék meg féltékenységükben... :))))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, én a brownies-t mindig úgy kezdem, hogy a csokit a vajjal összeolvasztom és aztán cuccolom bele a többi hozzávalót. Így mindig sikerül, és brownie-nak is néz ki. :))))

ildinko írta...

Azt hiszem - saját hibámból tanulva - legközelebb én is így teszek, köszönöm a tippet. :)
Bár szerencsére így sem volt rossz azért...