hétfő, június 18, 2007

Padlizsános gombás lasagne

.
Ezt még az államvizsga után szerettem volna elkészíteni, de aznap már nem volt erőm hozzá (ezért csak melegszendvics volt). Úgyhogy ez a szerdai vacsink lett volna, akkor értem vissza Pécsre. Aztán végül csütörtöki ebéd lett, ha jól emlékszem. Végül csak elkészítettem, ha már az alapanyagokat megvettem. :)

Párhuzamosan csináltam egy sajtos beshamelt (trappistával és juhsajttal), és egy bazsalikomos-oregánós paradicsomszószt paradicsomkonzervből, a gombával. Aztán a tál aljára tettem kis beshamelt, arra az első réteg tésztát, arra a paradicsomszószt, rá vékonyra szelt padlizsán szeleteket, arra tésztaréteg, arra beshamel és így tovább. A tetejére paradicsomszósz és friss paradicsom, sajt. Aztán megsütöttem. Másnap még finomabb volt. :)

2 megjegyzés:

Eastcoastdweller írta...

Bocas meg a nagyon rossz magyarul, de boldog vagyok, hogy talaltam ezt a blog-t.

Reggen Magyarorszagon voltam es mindig szeretem e gyonoru ido amikor ott voltam.

Azert, irni fogok valamikor ebben e blog-ban, ha az nem baj.

ildinko írta...

:)
Nagyon örülök, hogy megtaláltad a blogomat.
Teljesen érthetően írsz magyarul, remélem, még jobban olvasol.
Mindig nagyon fogok örülni a kommentjeidnek. :)